Chciałbyś na dłużej związać się z branżą hotelarską i dowiedzieć się, jak wygląda praca dla renomowanej marki? Pragniesz rozwijać swoje umiejętności zawodowe i cenisz sobie pracę w gronie profesjonalistów? Nie czekaj, skontaktuj się z nami już dziś!
Specjalista ds. sprzedaży usług hotelowych i gastronomicznych
Kluczowe obowiązki:
- Analiza zapytań, przygotowywanie ofert, prowadzenie negocjacji w zakresie sprzedaży (imprezy okolicznościowe, szkolenia, konferencje, bankiety, pobyty grupowe)
- Tworzenie ofert i umów handlowych
- Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie klientów w sektorze MICE oraz korporacyjnym
- Prezentacja oferty hotelowej w trakcie bezpośrednich spotkań
- Nadzorowanie kompleksowej, prawidłowej obsługi i przebiegu imprez
- Utrzymywanie pozytywnych i długoterminowych relacji z gośćmi
- Współpraca z innymi działami hotelu zapewniająca efektywny przepływ informacji
- Wspieranie działań marketingowych
Wymagania:
- Umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów i budowaniu długofalowych relacji z gośćmi
- Umiejętność aktywnego słuchania i poszukiwania alternatywnych rozwiązań
- Podstawowa znajomość pakietu MS Office
- Doświadczenie w pracy w hotelu mile widziane
Oferujemy:
- Pracę na podstawie umowy o pracę
- Pracę w profesjonalnym zespole
- Możliwość rozwoju zawodowego